Spansk Julafton

FELIZ NAVIDAD! Detta året kunde vi tyvärr inte åka hem till Sverige så det blev att fira navidad hos Iváns mamma med familj och släkt. Jättetrevligt! Vi åt tapas (ost, skinka, salami, räkor osv) Det verkar inte som att spanjorerna äter något speciellt på julafton som vi svenskar gör. Man tillagar det man känner för och bjuder på lite ostar och serrano. Det räcker liksom :-) Saknar verkligen svensk julmat men nästa år åker vi hem igen. Dom bjöd även på potatis med olika kött. Det var faktiskt gott.
 
Här kommer lite bilder, enjoy!
 
Svärmor Pepa, syster Gema och Iván.
 
Gema och hennes kompis.
 
Bror Davíd, Gema, bror Fali och Laura.
 
Gema, Susi, bror Pepito och Iván.
 
Jag, Gemas kompis, Lauras pappa, Gema, Susi.
 
Jag och syskonen ;-)
 
Iván och Antonio, Falis pojkvän. Bäst! <3
 
Susi, Laura, jag och Lauras son.
 
Lilla gänget.
 
Laura med pappa och son.
 
Jag och mannen i mitt liv ;-)
 
Laura och Pepa sjunger och dansar Flamenco
 
 
Nu ska jag kila iväg till svärmor och äta Paella. Hörs sen, ska lägga upp lite bilder från häromdagen. 
 
Un besito



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min vardag i Spanien

RSS 2.0