Sylvestre

Vi skaffade ju katt i Maj. Då var han ungefär 4 veckor gammal. Nu är han 4 månader och har växt så det knakar, här kommer några bilder från dag.1 till idag. Enjoy - 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ååh vad han har växt egentligen. Snart dags att kastrera krutpuman. Han är fullständigt galen. Han springer fram och tillbaka från sovrummet till köket, klättrar i gardinerna (som nu är fulla med små små hål överallt) och välter allt han kan, äter upp barnets matta, klöser sönder soffan, skvätter sand, trampar i sin egen skit och lämnar små bruna söta tassavtryck i hela lägenheten, tuggar på sladdar, suger på kuddarna, haha listan är lång. Kattskrälle!!! Ändå har jag fäst mig vid honom måste jag erkänna. Trots att han driver mig till vansinne ibland..
 
 
 
 
 
Haha han har växt ifrån Hachiko iallafall. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min vardag i Spanien

RSS 2.0