Det här med fotografering..

Hej! Jag tjatar ju alltid om att jag ska bli fotograf, ska lära mig och ska fota mer. Gör jag det? Nej.. Min första photoshoot var en hästshoot med Anne Mette och Talisman. Jag var nervös, hade en skitkamera, ingen ordentlig utrustning för att få till bra ljus, plus att vi stod i en bäck och fotade. Ville att fotona skulle bli sååå bra men det var jättesvårt.  Jag är inte tillräckligt duktig och erfaren för att få till grymma foton än. Men vill ändå visa några av guldkornen jag fick till. Talisman är en så otroligt vacker häst! Hoppas på att få fota dem igen med min nya kamera och lite mer erfarenhet. Här kommer några OREDIGERADE foton.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Visst är dem så fina att man dör? ♥ 
 
 
 
 
Inte så lätt alltid hehe. Men kul var det
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min vardag i Spanien

RSS 2.0