Sverige

Hej igen. Jkämpar  tillbaka! Jag var ju hemma i sverige nyss, i fem dagar. Och det var bara heeelt underbart! Varje sekund av dem få dagarna var helt perfekta. Det var väldigt tråkigt att åka tillbaka men that's life. Saknar er alla otroligt mycket :-) Det enda negativa var att jag inte hann träffa Bella men vi kommer ju snart tillbaka så det hinner jag nästa gång. Jag uppskattar verkligen Sverige mer varje gång jag kommer hem. Var helt förstummad över hur fint det är där! Njöt verkligen av promenaderna i skogen. Och regnet ska vi inte ens tala om! Svenskt härligt underskattat duggregn. Älskar det. Sprang ut i trädgården och bara ställde mig där. Som om det regnade guld haha. Ni tror väl att jag är sjuk i bollen nu men jag saknar verkligen regn. Och det luktar så gott med svenskt regn. Här luktar det bara bajs när det regnar eftersom ingen plockar upp hundbajsen så aa.. det liksom regnar bort, ut över gatorna, blä! Älskar Sverige. Sluta klaga där hemma! ♥

Med mina fina kärringar!!

Slapp björnar som tur var ;-)

Indra och Alfonso

Promenad

världens finaste stjärna ☆

Hehe dem kämpar på ♡









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min vardag i Spanien

RSS 2.0