KAJAK

Lovade ju att lägga upp bilder från Kajakturen i Nerja men sanningen är att jag är så onöjd med dem så jag hoppar nog det. Eller ni kan få några. Hur som helst var det ändå världens mest misslyckade kajaktur haha. Jag var fullständigt livrädd för vattnet och alla sylvassa klippor runt omkring, Ivan höll på kräkas av sjösjukan och Nathalie kräktes.. Dayron var jättenöjd och tyckte det var spännande :-) Jag njöt lite. Men bara lite! Blev ganska blåsigt och vågigt efter en timme och då var det inte kul. Har stor respekt för vatten och har alltid varit lite rädd för det. Speciellt efter att två personer åkte på en sten och kajaken välte fick jag panik. Då tänkte vi skita i allt och paddla in till närmsta strand men räddningsbåten hämtade oss på vägen. Hehe kändes lite pinsamt men alla andra åkte med och jag vågade inte paddla tillbaka.. Men men, nu har jag gjort det så nu kan jag sluta dreggla över bilderna på facebook från andras kajakturer. ÖVERSKATTAT! Tack vare moln blev mina bilder mörka och tråkiga... Om det är sol, stilla vatten och vindstilla är nog turen fantastisk. 
 
EDUCARE AVENTURA KAJAKTUR - ★★★☆☆ Får tre av fem stjärnor.
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min vardag i Spanien

RSS 2.0