Ny start.

Hej. Sitter här med nymålade naglar och en knallgul ansiktsmask. Lite vardagslyx. Får väl passa på nu medans jag har all tid i världen ;-) Bestämde mig för att lämna jobbet en gång för alla förra veckan. Varför ska jag gå tillbaka till ett jobb jag otrivs med, när jag försökt så många gånger? Nej. Nu är det slut, dags att gå vidare. Och ungefär 99% av alla jag känner tycker att jag är fullständigt dum i huvudet med tanke på arbetslösheten här i Malaga, men ingen känner mig bättre än jag själv. Jag VET att jag hittar något annat sooner or later, det gör jag alltid :-) 
 
Imorgon ska jag gå till vererinärkliniken jag ska praktisera på och prata med chefen där. Tänkte börja denna veckan nu annars skjuter jag bara fram det hela tiden. Ska faktiskt bli jättekul att få prova på mitt förhoppningsvis framtida jobb. Kommer lära mig så mycket av dem duktiga veterinärerna som jobbar där.
 
Dags att tvätta bort ansiktsmasken och sova! 
 
Imorgon ska jag berätta om kajakturen i Nerja och visa bilder. 
 
Buenas noches
 
"And im freeeeeee..." 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min vardag i Spanien

RSS 2.0