The bucket list.

Det gäller att följa sina drömmar och göra saker som ger minnen för livet. Har väääldigt länge velat göra en liten bucket list och innan jag dör göra det som står på den. Har redan fått några drömmar att gå i uppfyllelse men än finns där många kvar.. här kommer några: 
 
● Besöka Maldiverna
● Besöka New York
● Åka på safari i Afrika
● Hoppa fallskärm
● Lära mig att spela å sjunga minst en John Mayer låt på gitarr
● Klappa en tiger eller ett lejon
● Besöka några av husen jag bodde i när jag var liten
● Plugga till veterinärassistent 
● Stå öga mot öga med en vild varg ✓
● Kyssa ett sjölejon ✓ hehe okej detta är mest på skoj!
● Dyka med riktig dykarutrustning i djupt vatten
● Se min idol uppträda live ✓
● Simma med delfiner
● Se en vild val
● Rida islandshäst på island ✓
● Åka tillbaka till Lanzarote 
● Nå min målvikt
 
Detta är min start, och några grejer har jag redan gjort. Nu är det bara att lägga till och kryssa av.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min vardag i Spanien

RSS 2.0